مقایسه دیجیتال ساینیج با تابلو LED

سپتامبر, 2019 بدون نظر دیجیتال ساینیج, مقالات دیجیتال ساینیج

در این پست قصد داریم به مقایسه دیجیتال ساینیج با تابلو روان LED بپردازیم.
دیجیتال ساینیج که با اتصال یک سیستمی کامپیوتری با نمایشگر به وجود می آید دارای امکانات فراوانی می باشد اما ویژگی های منحصر به فرد موجود در تابلو های روان سبب شده که در بعضی از اماکن استفاده آن بهینه تر و مثمرتر باشد.
در ذیل از جنبه های گوگون این دو راه با هم مقایسه خواهیم کرد :

نوع محتوا

در دیجیتال ساینیج امکان نمایش محتوا به صورت عکس ، فیلم ، متن وجود دارد اما در تابلو های LED تنها محتوای متنی پخش خواهد شد.

جذابیت پخش

چنانچه مخاطب شما فاصله زیادی با نمایشگر دارد مانند اماکن عمومی خیابان ها پیشنهاد ما تابلو های led می باشد که با رنگ قرمز خود باعث جذب افراد خواهد شد اما در مواردی که مخاطب به نمایشگر نزدیک است مانند مغازه های موجود در یک پاساژ که عابران فاصله چند متری دارند نمایش یک فیلم از طریق تلویزیون به مراتب جذاب تر خواهد بود.

هزینه

تابلو های LED در قطع های مختلف عرضه می شوند و مطابق با اندازه آن هزینه آن بیشتر خواهد شد در اندازه های کوچک هزینه کمتری نسبت به دیجیتال ساینیج خواهند داشت

اطلاع رسانی

اگر هدف شما اطلاع رسانی است حتما بایستی از دیجیتال ساینیج ها استفاده نمایید زیرا مخاطب نمی تواند آن قدر وقت بگذارد تا تابلو های روان اطلاعیه مورد نظر او را به نمایش بگذارند.

مقاومت

تابلو های روان در برابر سرقت و شرایط آب و هوایی مختلف مناسب تر هستند و می توانند به سادگی در محیط های عمومی مختلف نصب شوند.

محتوای زمان بندی شده

امکان محتوای زمان بندی شده در تابلو های روان بر خلاف دیجیتال ساینیج موجود نمی باشد.

اماکن مناسب برای تابلو های LED

مراکزی که هدف متوجه سازی مخاطب را به خود دارند
مراکزی که اهداف اطلاع رسانی ندارند

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *