جولای, 2020 بدون نظر دیجیتال ساینیج, مقالات دیجیتال ساینیج

یکی از شیوه هایی که هر مدیر موفق در پی آن است مدیریت متمرکز بر روی افکار و تسلط فکری اعضای زیر مجموعه خود می باشد. یک مدیر موفق بایستی پس از افکار سنجی نیروهای خود با شیوه ای نوین کنترل افکار را به سمت هدف های سازمانی خود در دست گیرد. یکی از شیوه های کنترل و جهت دهی به افکار استفاده از دیجیتال ساینیج می باشد.

به عنوان مثال اگر شما مدیریت یک فروشگاه زنجیره ای را بر عهده داشته باشید و انبار های شما انباشته از روغن هایی با مارک های مختلف شده باشد شما به عنوان مدیر یک فروشگاه نمی توانید برای کارخانه ای خاص تبلیغ کنید اما با دیجیتال ساینیج امکان ایجاد نیاز کاذب در مشتریان برای سوق دهی آنان به روغن وجود دارد.

مرحله اول – افکار سنجی

در مرحله اول شما نیاز به افکار سنجی مخاطبین خود دارید این مخاطبین می توانند درون سازمانی مانند کارمندان شما یا برون سازمانی مانند ارباب رجوع باشد وظیفه افکار سنجی هر سازمان بر عهده روابط عمومی آن سازمان می باشد. بعد از شناخت تفکر مخاطب می توانید وارد جهت دهی افکار شوید.

مرحله دوم – انتخاب شیوه جهت دهی افکار

وقتی شما تفکرات و افکار مخاطب خود را شناختید بایستی با روشی آرام آن تفکر را به سمت اهداف خود تغییر دهید

مرحله سوم -اعمال جهت دهی افکار با دیجیتال ساینیج

روش های مختلفی برای اعمال این تغییر افکار وجود دارد اما آن روشی موثر تر است که غیر ملموس تر باشد دیجیتال ساینیج به عنوان یک روش غیر ملموس و ساده روشی مناسب برای تاثیر بر افکار مخاطب می باشد.

مزیت های دیجیتال ساینج در جهت دهی افکار

1.سرعت نشر بالا : در دیجیتال ساینیج بعد از انتخاب شیوه تغییر افکار با بیشترین سرعت آن را به تمامی شعب خود منتقل می کنید.

2.چندرسانه ای بودن : از ابزار های فیلم ، عکس و متن بدون هیچ محدودیتی برای اهداف خود استفاده کنید.

3. به صرفه بودن : با یک بار هزینه اولیه افکار متعدد را در دوره های زمانی متفاوت القا کنید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *